♥KITA SENTIASA MUDA UNTUK MELAKUKAN DOSA TETAPI TIDAK PERNAH TUA UNTUK BERTAUBAT. ♥

Total Pageviews

Thursday, November 17, 2011

Titisan Tinta


بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ  
Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Ini la laman sosial yg zizie maksudkan
http://rakan.net.my/
  Alhamdulliah,akhirnya impian aku untuk mempunyai blog sendiri termakbul juga.Tujuan blog ini diwujudkan tidak lain hanyalah  sebagai luahan hati seorang  hamba Allah yang sangat kerdil.Okeyy,sebagai permulaan aku ingin menceritakan bagaimana hatiku boleh tergerak untuk membuat blog dan sekaligus menulis di dalam blog ini.Cuti semester yg lalu, aku ada  meluangkan masa untuk melibatkn diri dalam laman sesawang yg baru yg dihasilkan oleh anak tempatan iaitu Rakan Group @(RG).Pada mulanya, laman sosial ini tidak lah mempunyai ramai ahli berikutan  ia masih baru dah tidak ramai yang mengetahuinya. Semenjak mendaftar di dalam RG,aku mendapat ramai kenalan baru yg lebih tua,lebih muda, dan ada yg sebaya.
Member-member kt situ semuanye
boleh dikatakan peramah dan  ceria sgt
2.

 Antara rakan2 RG yg aku akrab ialah Abg RENGGO(sgt2 knal)..hehehe, Deejay BabyUngu,  SmileAlways, Deejay Emy(icezfm) ,nana,aleesya,Amir farhan,cik nony,dan adeq Aineen_Rain. Walaupun tidak sampai seminggu perkenalan di antara sesentgh  mereka, tetapi ukhuwah yg terjalin diantara kami semua sgt2 menceriakan. Pelbagai character yg ditunjukkan oleh mereka,ada yang suka berlawak,ada yang peramah terlebih,dan ada juga yang manja teramat sgt, ini menjadikan suasana dalam RG sama sekali tidak membosankan. Okey berbalik tujuan mcm mana aku boleh berminat mempunyai blog ialah selepas membaca blog seorang adeq  ini yang mempuyai penulisan blog yang menarik,ikhlas,simple dan amat bermakna. Adeq ini boleh dikatakan peramah lah juga selepas  mengenalinya.Mau tidaknye macam2 cerita dia kongsi kat aku,hehe dah macam adek sendri pon ada.Nak taw spe tak budaknyer?ermm teka lah sndri. Segan jugak nak cerita pasal adek ini,al-maklumlah penulis blog ini pun pemalu orangnye,hehe pemalu kew?.Tapi x apalah,just nak share jer .
What she name?
 NUR SAIDATUL AINEEN MOHD MUSA.

Hehe adeq nie la menyebabkan aku rasa hendak hendak membuat blog.Aku panggil dy dik aineen jer.Terima kasih dik,adek baik sgt dan bagi abg smngt untuk menulis walaupun hakikatnye mmg x suka sblum ini.

 Kalau nak ikut kan hati ini, memang kurang rajin untuk menulis blog2 nie. Entah mne silap makan agaknye tiba-tiba timbul rasa ingin berkongsi cerita melalui blog ini..hehe(terlebih sudah). Coretan pertama kalinya ini telah membuatkan aku menulis dengan penuh perasaan,haha jiwang pulak ayat ek?.Okey,cukup la setakat ini.InsyAllah ade masa ,aku akan  sambung lagi dengn entry lain mengenai rakan atau luahan hati.Harap dpt memberi sokongan ye untuk coretan tinta pertama dari madu.
Syg korunk ..hehehe

2 comments:

  1. waalaikmmusalam,
    same-same abg zizie,wah kite dah mcm berbls pntunkan..huhu,erm,xpelah abg,ada hikmahnya abang start for tulis-II blog ni,
    "boleh jadi kamu membenci sesuatu,padahal ia amat baik bagimu,
    boleh jadi kamu menyukai sesuatu padahal ia amat buruk bagimu,
    kamu tidak mengetahui,sedangkan Allah mengetahui..."
    erm,terima kasih banyak-II abang...

    ReplyDelete
  2. hehe..ayat nie abg hafal la pulk..
    thanks ,sory la x lawa pon

    ReplyDelete

Anda Mungkin Juga Meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...