♥KITA SENTIASA MUDA UNTUK MELAKUKAN DOSA TETAPI TIDAK PERNAH TUA UNTUK BERTAUBAT. ♥

Total Pageviews

Thursday, November 17, 2011

Radio icez.FM

Inila  radio yg dimaksudkn oleh aku yer.
Assalamualaikum wbt...

        Entri seterusnya aku nak kongsi cerita sikit pasal sebuah stesen radio online nie.Kawan-II semua msti xpernah   dgr radio IcezFM kan. Mesti ada yang bertanya dlm hati ada ker  radio nie?kew member aku nie bebual jer?..haha.

          Al-maklumla kwn-II selalu ckap aku mr.bebual, kiranya macam cakap benda yang x ade, kadang- II aku  cerita benda betul pun diorang kata aku bebual...haha mcm-II.Tapi x ape,berbalik kpd landasan tajuk, radio nie sebenarya aku dapat taw pun selepas join RG.Kalau korang dah baca first entri aku msti taw RG tue apa. Rupanye-rupanya(jeng3x), dlm RG nie  ade beberapa org deejay radio online yg turut menjadi member aku dlm RG. Antara deejay yg aku kenal ialah deejay icezbaby,deejay babyunguviolet. Aku bahasakn mereka akk deejay jer sbb mereka lebih senior dari aku.
           
              Segan jugk la nak panggil nama je,tkut jatuh hati ke kan?dh la single lagi..haha.lagipun akak-II Dj semua mmg hide nama mereka, kira mcm private  identiti(artis kew mereka?) hehe. Aku strt dgr radio nie pon masa cuti sem aritu la, akk deejay icezbaby post link radio kt wall aku. Mula-II mcm malas jugak nak  masuk,takut x dilayan oleh membe2 icezfm yg dah lama mengikuti radio tersebut.Tapi demi menghargai pegorbanan akak deejay yg baik tue, ..hehe masuk jugk la kan.Tanpa disangke kehadiran pendegr baru mcm aku nie amat dialu-alukan dan dihargai.Sempat jugk la berchatting dgn Dj icezbaby nie kt chatroom radio berkenaan.

          Sembang mcm dah kenal lama pulak..haha.Tujuan aku sebenarnya nk dgr akak deejay nie on air je kt internet,suara  Dj best sgt-II mcm pernah kerja kt konti radio. Sambil dgr lagu yg Dj putarkan, 

kitaorg yg join chatroom tue sembang la dgn ahli pendgr yg lain sambil boleh membuat
 permintaan lagu. Setakat nie aku mintak lagu semua  x de dlm list radio.
Apa boley buat kan..haha xde rezeki agaknya,maybe taste aku lain kot.:(
            
            Ermm....tapi serius radio nie ramai pengunjung waktu malam shja sbb geng-geng Dj semua  on9 waktu lepas isyak klaw x silap. Sbb pagi mereka bekerja mcm orang biasa. Jadi kawan-II boleh la jugk try join dgr radio nie yer.Klaw ade peluang mintx lagu ,mintx je selagi boleyh..hehe.InsyAllah Dj akan putarkan lagu permintaan.Lagi satu korang mesti teringin nama korang disebut oleh Dj kan.Klaw stesen radio lain mmg sush la kan...hehe.Tapi kt radio nie,cukup la korng join chatroom icezFM,sebiji2 nama pengunjung akan disebut oleh Dj,korang msti dpt bayangkan  yg Dj-II  icezFM nie sporting kn ?.Okeyy itu shje yg ingin dikongsikn kali ini oleh madu.Support icez.FM (kami tetap cool).
http://www.icezfm.net/v1/


Buat akak deejay yg terlibat dlm entri nie adeq minta maaf klaw ade salah ckap atau terlebih kata yep, akaq2x semua mmg baik dan sporting sgt.Semoga icez.FM berjaya.Apa yg kurang semuanya datang dari kelemahan hamba Allah yang lemah ini.

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...