♥KITA SENTIASA MUDA UNTUK MELAKUKAN DOSA TETAPI TIDAK PERNAH TUA UNTUK BERTAUBAT. ♥

Total Pageviews

Tuesday, November 22, 2011

Aku Terusik Seketika!!!



Bismillah,


Hari nie aku membaca blog seseorg perempuan yg bnyk memberi aku smngt untuk menulis blog sblm ini,


Melalui kata-2 nya membuatkn hati aku terusik seketika atau hanya aku yg perasan sndri,


Luahan kata hatinya seolah-2 dirinya berasa dlm keadaan duka dan aku cuba memahaminya,


Aku cuba membaca dan memahami buat kali ke-2,


Hatiku makin terasa seolah-olah aku mengerti siapa yg dimaksudkn???


Mungkinkah *** ?



Sekiranya tafsiran aku itu benar....aku nak mintak maaf kt ****_****** sgt-2,

Mungkin aku x perasan sebelum ini,




Apapun aku harap dia dpt memahami akn keberadaan dan situasi aku skrng,


Mungkinkah akan ada masa yg terluang untuk aku mendengr luahan hatinya sbgai seorang ****?


InsyAllah pasti bisa dong, :)


Aku harap klaw  ade apa-2 yg nk diceritakn jgn la malu untuk memberitahu aku,


Apa yg dpt ku tolong, pasti akan aku bantu seikhlasnya mengikut kemampuan aku ye ****,


Harap dia x selalu berduka dan sendirian lepas mmbaca luahan aku ini, kerana yakinlah Allah sentiasa bersama-2 hamba yg mengingatinya dan membantu hamba yang memohon pertolongan-Nya,

Teruskn lah kehidupan  dgn saat pahit manis yg mengajar insan lebih menghargai pengalaman hidup yg tidak dpt dibeli dimana-2.

Terima kasih **** dan  semua yg membaca :)

   


 

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...