♥KITA SENTIASA MUDA UNTUK MELAKUKAN DOSA TETAPI TIDAK PERNAH TUA UNTUK BERTAUBAT. ♥

Total Pageviews

Saturday, January 21, 2012

Meronda Fixie Dengan Kawan

Assalamualaikum semua kawan-2 cik madu, mudah-mudahan kalian semua sihat ^_^

Cuti hujung minggu nie kawan-2 buat apa yer??
Mesti ramai yang pulang ke kampung halaman kan??
Mesti ramai kawan-2  sedang berehat dirumah dengan keluarga tercinta^_^
Yela cuti sampai hari selasa, memang seronok la..
Tapi, aku dan kawan-2 serumah tak dapat balik bercuti ke kampung??
Sebab kampung kami jauh dan cuti yang tidak terlalu panjang,
Kalau balik pun rasa tak macam sekejap sangat...

Apa pun, hari ini aku seronok sangat..

Sebab??


        6-ptg: aku, hisyam, apis choki pergi meronda-2 menaiki fixie,
tapi fixie pinjam je la, nak beli tak mampu sebab mahal sangat,haha.
Ada la membe aku sorang nie (ifwat) pinjam 3 fixie dari kawan-2 dia budak poly sebab diaorang balik bercuti.

       Citer dia, mula-2 kami pun pinjam la fixie-2 tersebut untuk pergi meronda di sekitar seberang jaya dan permatang pauh. Huhu, memang best la. Tapi sebelum itu, kami pergi jemput seorang fixie profesional dirumahnya untuk memimpin kami. Nak tahu cerita seterusnya, aku akan terangkan bawah gmbr ok:



Ini dikawasan kondo pesona, sementara menunggu fixie profesional tue siap-2.
Yang sebelah kiri itu apis choki, dan yang kacak sikit tue hisyam..

Lama sangat tunggu membe lagi sorang tue turun dari rumah, apa lagi  posing la..haha

OKey, yang tengah tue la fixie profesional (cik aten), dia dah kira otai la bab fixie nie, tadi kami semua tunggu dia
untuk pimpin kami jalan-2. Kena ceramah sekejap dengan si aten nie sebab kami pakai selipar..haha.

Okey, posing lagi dekat belakang pemandangan yang cantik..



Meneruskan perjalanan ke destinasi yang tiada arah tuju,

Apehal pulak, posing punggung mamat nie!!haha
Kalau nak kenal dia, baca la blog dia dan follow,
click  site nama di bawah
<BLOG HISYAM>

Semasa jalan-2, ada awek pulak lalu naik moto sebelah, ape lagi ??
si hisyam nie pasang ayat la ^_^
Dah hampir 1jam pusing-2, singgah petronas untuk pam tayar,
bukan isi minyak yer??haha
Hehe senyum semua, dah lepas pam tayar, kami semua antar si aten nie  balik dan
pulang.7.30 mlm baru sampai dirumah.

Terima kasih dekat cik aten, apis choki , icam sebab join trip petang tadi. Ini pengalaman pertama aku naik fixie ronda-2 kat penang. Tidak lupa juga dekat ifwat sebab bagi pinjam fixie dia n geng-2 dia. Terima dekat pengunjung-2 semua, nanti aku kongsikan lagi pengalaman aku.

~END~







 

2 comments:

Anda Mungkin Juga Meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...