♥KITA SENTIASA MUDA UNTUK MELAKUKAN DOSA TETAPI TIDAK PERNAH TUA UNTUK BERTAUBAT. ♥

Total Pageviews

Friday, March 16, 2012

Dinner at Satay Kajang

Assalamualaikum semua,
Dah makan ke belum nie????

                  Alhamdulillah, hari ini aku berkesempatan nak kongsi cerita dekat kawan-2. Aku nak bawak  kawan-2 semua ikut aku pergi makan satay kajang di Selangor. Tempat nie, memang terkenal la. Kalau cerita port satay mana paling besar di Malaysia aku rasa di Kajang iaitu "Satay Kajang Hj Samuri". Disitu la kilang mereka menghasilkan satay-2 dan disitu juga merupakan restoran utama mereka. Setiap hari memang penuh dengan customer la jawabnya. Aku tengok cawangan satay kajang ini pon dah semakin meluas. Bangga la sebab ada pengusaha melayu yang mampu berjaya mencipta nama pasaran mereka sendiri sehingga dikenali.





                      Buat pertama kalinya aku menjejakkan kaki di dalam restoran ini, agak teruja melihat restoran yang besar itu dipenuhi ramai pelanggan yang semata-2 datang mahu menikmati satay. Okey jangan buang masa!!, aku dan 3 orang lagi rakanku telah memesan 40 cucuk satay untuk makan malam itu. Disebabkan harga satay secucuk 70sen, kami telah membuat tempahan ais kosong untuk menjimatkan perbelanjaan,haha. Sekejap je dalam 10min, satay pun sampai. Memang cepat la service satay mereka, jadi tak adalah kes pelanggan mengamuk sebab lambat dapat tempahan,haha.


SATAY KAMI DAH SAMPAI PUN!!! NYUM-2

NIE GAMBAR KAWAN -2 AKU YANG SEDANG MENIKMATI KELAZATAN.

CUKUP X?? X CUKUP TEMPAH LAGI...
HAHA

PERGHHH!!!! LICIN NYE..
DAH ABISSS MAKAN

KUAH DENGAN SAMBAL PUN HIRUP SAMPAI LICIN.
JGN BAZIR-2

Alhamdulillah, kenyang perut kami semua. Secara tidak sengaja, lokasi satay tersebut bersebelahan dengan Stadium Kajang, jadi aku dan kawan-2 singgah ke stadium tersebut kerana masuk percuma. Tambahan pula boleh duduk tepi padang sambil usha-2 refree(pengadil),haha. Tak percaya ke?? tgk la gambar di bawah.
Susah nak dapat bergambar dengan saudara MIOR nie..
Penat?? duduk je tepi padang..haha

Macam kat Anfield ,Liverpool.


Bukan main style lagi tengok bola gaya gini...haha

Sekian sahaja cerita untuk kali ini yang aku sempat siapkan, kalau ada masa aku akan update lagi  blog yg dh berhabuk nie. Terima kasih kepada yang sudi berkunjung. ^_^

1 comment:

Anda Mungkin Juga Meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...